Hos Malin igen :D

Hej!

Nu sitter jag hemma hos Malin.
Vi gjorde planer igår om att vi skulle vara idag.

Och förlåt för att jag inte uppdaterat bloggen tidigare idag, men jag har varit upptagen med att flytta pallkragar med jord.. Och sen har jag handlat med pappa på ica maxi i haninge.

Om ni undrar så ärmin snälla mamma påväg hit med min dator, för just nu får jag låna Malins mammas dator.

Malin och jag har inte gjort så mycket, vi har spelat kort (filmer kommer kanske)
Och sen har vi varit ute och studsat (filmer kommer kanske)
Vi har också kastat lite med Stjärnisen (filmer kommer)


Jag har inget mer att berätta, Malin och jag kommer börja köra "kaban" så fort jag fått MIN dator :)

Stjärna ;)


Ha det bra, vi får se om jag bloggar nåt mer idag eftersom min dator är lite puckad...
Hejdå!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0