Hos Mamma

Hej!
Nu är jag hemma hos mamma.

Igår var jag med Malin, jag följde med henne till stallet, och sen följde hon med mig hem och då sov vi över.
Vi gjorde inte så mycket, vi cyklade lite, och sen hade vi gredo i hagen, sen såg vi Avatar.. Men jag somnade xD Så Malin försökte väcka mig, men det gick tydligen inte så bra, men jag vaknade iallafall tillslut.

Nästa morgon spelade jag wii tills Malin vaknade. Då började båda spela, mario party 8 ;)
Sen tog vi ut gerrisarna igen. Fast denna gången hoppade vi med dem, vi körde en tävling och Molon vann xP Hon hade Svarten och jag hade Lillen.

Sen plockade vi ihop och cyklade till Barnsjön. Sen cyklade vi hem igen och åt en väldigt sen lunch.

Och efter det kom mamma och hämtade Malin och mig. Hon skjutsade Malin till IP och sen åkte mamma och jag hem.

Nu ska jag inte skriva mer, vi har nämligen en "gäst" och jag tänker vara lite social :)

Gammal hoppbild på Svassen :P♥

Bye!

Kommentarer
Postat av: m'

;D <3

2011-06-19 @ 18:44:56
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0