Inga grodyngel?

Hej..
När jag cyklade i skogen (för att jag skulle hem) och var påväg mot Barnsjön började jag undra hur stora grodynglena var, men när jag kom dit var det inga där!! :o
Jag såg typ tio stycken på botten när jag cyklade lite längre fram.. Men jag undrar vart alla har tagit vägen, för dem har ju inte gått upp på land än, för då skulle det vara smågrodor över hela "Barnsjöområdet"... Plus att dem var alldeles för outvecklade senaste gången jag såg dem :o

Men iallfall.. Nu sitter jag vid datorn och ser på two and a half men.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra, så som vanligt får jag inget att skriva om x)

Visat videoklipp på grtodyngel i Barnsjön:



Haydå! ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0