Katter

Heej!
Mamma och jag tog en promenad efter middagen, och vi stannade i lekparken och gungade som vi gjorde förra gången. Men förra gången kom det en "silvrig" eller grå katt som var gosig, denna gång kom en annan katt som såg ut att vara dräktig.. Så den var fet och gullig :P Fast sen kom den "silvriga katten också. :)
Och jag hade med min kamera så jag tog bilder som vanligt ;)
den dräktiga katten...Och den "silvriga" katten

Det blev lite fler bilder på den "silvriga/gråa katten, för den andra gick iväg..
Jag klippte av den sista bilden eftersom katten inte hamnade i mitten, men den gick inte att ladda upp sen, så jag tog originalbilden iallfall ;)

Hajdå! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0