Malin igen :D

Hejhej!
Igår var jag ju med Malin :) <3 och vi ville sova över, så vi gjorde det :D Men nu ska jag berätta om idag.

Vi vaknade vid åtta, och då skulle vi gå ut med Stjärna (staffan) och då spelade vi in lite av vårat andra avsnitt av "märkliga gåvor", asbra serie asså! xD

Men när vi hade gjort det fortsatte vi lite med avsnittet.
Sen skulle vi äta frukost, och då satt vi ute och spelade kort samtidigt, som vanligt.

Och sen undrade Malin pappa om vi ville sova i SCHTUGA inatt! :)) Och det erbjudandet kan man ju bara inte säga nej till!
Så vi ska sova över idag igen.
Och det kommer bli jäävligt kuligt! :P

Men sen åkte vi till stallet och Malin red Fighter, barbacka. Fast jag fick också rida :D
Men sen fick Fightis beta i en "gräslig" hage x)
Och det tog jag lite bilder på. Men jag har ju inte min dator här..sååå dem får ni kanske när jag kommer hem.

Men om ni undrar så bloggar jag faktiskt från Malins mammas dator xd

Men ni får en gammal bild...
Det blev en bild på Lillen ;)

Nu ska jag och Malin städa Schtuga så vi kan sova där.

BYE!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0