Meddelande

Hej!
Jag har ett meddelande att berätta.
Eftersom det är sommarlov (och jag kommer vara ute mycket) så kommer jag inte kunna uppdatera bloggen så ofta...
Hoppas det inte gör nåt, men jag tror inte det eftersom ni också har sommarlov nu, så ni har väl också bättre saker att göra än att vara inne vid datorn en solig dag ;) Eller idag är det ju inte soligt, det spöregnar faktiskt, men ni fattar vad jag menar x)

Ni får nöja er med 1-2 inlägg om dagen, och en gåta varje vecka ;)



Just nu vet jag inte vad jag ska göra, jag är inte sugen på att spela nåt, men jag är sugen på att gå ut och cykla i ösregnet xP Fast jag tror inte att jag ska göra det..

Ömm, jag kanske skriver mer ikväll, men jag är lite fundersam. 

Men ni får som vanligt en random bild från arkivet:
Det blev en väldigt fet and xD Jag vet inte vad det ärför and, men ingen gräsand iallafall. :)

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0