Regnbåge

Halludiens!

Idag har jag ju varit med Jucien, vi gick/cyklade till ån, fast Juicen ville inte fiska, så hon tittade på istället.
Det nappade lite, men jag fick inte upp nåt. Men jag han inte fiska så länge förän det kom två änder som tiggde mat. Jag hade ju packat lite deg som jag skulle fiska med, men jag matade änderna lite med den iallafa.. Och det gjorde Juicen också.

Men precis när jag skulle börja fiska igen kom det en svärm med änder! xD
Så vi matade tills degen var slut och sen gick/cyklade vi hem till mig :)

När vi var hemma var klockan halv 4 tror jag. Och då ville Juicen se på Twilight. Efter halva filmen eller nåt skulle vi äta middag, och då  spöregnade det ute, och ni vet ju att jag gillar regn. Juicen och jag gick ut så fort vi ätit upp, fast Juicen hade inga vattentäta skor, så vi tog plastpåsar istället xD Och under regnet blev det sol, och då kom det en regnbåge :P


När filmen var slut var klockan kanske halv åtta eller nåt, och Juicen skulle hem klockan åtta, så vi såg på Animal Planet tills hon skulle hem.

Precis när Jucien cyklat iväg gick jag ner och badade. Och nu ska jag gå och dricka te. Jag kommer förmodligen göra ett till inlägg ikväll innan jag ska gå och lägga mig.

Hejdå! ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

hahah, den regnbågen var otrolig! :)

2011-07-31 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0