Ridningen

Halludiens!
Nu är jag helt nybadad och jag ska berätta om ridningen.

Jag blev väldigt glad när jag kom till stallet, för det stod att jag skulle ha Snowberry :D
Och Ebba (tjejen som också gillar bäret) frågade om jag ville ha hjälp, men då sa jag nej så jag fick vara ifred denna gång.


Men idag gick vi ut direkt till ridhuset, det var inget speciellt med denna ridlektion, förutom att dem som ville rida barabacka fick det.. (om man hade en häst som klarar av att ridas barbacka) Men Snowberry får inte ridas barbacka.. Men jag var glad ändå :P

Jag tyckte inte att det gick så bra, fast det har väl varit värre förut...

Hoppas det går bättre nästa gång. ;)


Men jag har inget mer att skriva om nu, så ni får en gammal bild på Snowberry från tyresö ryttarförenings hemsida:
Orchid´s Snowberry 2009Hon är su luddig :)♥

Men jag och mamma kanske ska ta en promenad snart, men vi är inte säkra...
Men om vi ska ta en promenad tar jag med mig kameran och bröd så vi kan mata änderna :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0