Ser på TV

Hej!
Nu ser jag på TV.. 
Har inget att göra, eller jag kan ju berätta om ridningen ;)

På ridningen fick man välja häst, och jag fick Skrållan tillsammans med Fanny (en annan tjej imin ridgrupp) För vi skulle nämligen vara två och två idag, för vi skulle ha stafett x)
Det var två lag, varje lag hade två hästar.  

Det var rätt många omgångar, så jag orkar inte berätta om alla...

Men man skulle bland annat hoppa av i farten och sen skulle man rida fram till läraren (som stod längst bort i ridhuset) och så skulle man få ett kex som man skulle äta och sen skulle man vissla när man hade ätit upp det. Annars fick man inte rida vidare, fast dem som inte kunde vissla fick ett litet undantag, hehe :P

Och det lag som kom i mål först vann, fast det andra laget fick så sega hästar så vi vann xD

Och jag kan lungt säga att det var den jobbigaste lektionen jag haft sen jag började rida.

Men man fick knappt rida, men det var ändå kuligt ;)

Bild på Skrållan:
"Skrållan" April Spring 2009 (från Tyresö ryttarförenings hemsida)
Jag har inget mer att skriva nu, så jag säger "GodNatt" i förväg :)

GodNatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0