Skansen

Heej!
Nu är jag tillbaks från Skansen och jag har hela kameran full med bilder :D
Och dem bilderna kommer NU:
Kanadagås
kanadagås-gässlingÄlg med kalvar :D Jag älskar älgar! ;)
 
Gråsäl-hona
Gråsäl-hane
Lappuggla
Vildsvin
vildsvin-kulting
Visent-hane
Visent-kalv med föräldrarPåfågel
*Jaga!*
två honor (Hanen syns bakom från sidan)
Påfågel-hona
Påfågel-hane med ihopfällda stjärtfjädrar
vit påfågel-hona
fiskmås
Skrattmås
Ser ni ekorren? Den är i mitten av bilden.
Kanadagås
en get med killing
kossa
Kossa och get
Höna
sälar
skrattmås
Gråsparv
Påfågel-hona
Berguv (dålig bild)
Lamm och fårtacka
Lamm
Får
Kossa, det är också ett djur jag gillar ;)
Höna som kliar sig(?)
Kycklingar
*gullig!♥*

Det avr alla bilder, som jag tyckte var finast iallafall! :P
Hoppas ni gillar dem, det var 46 bilder..
Och systemkamerabilder tar mycket längre tid att ladda upp än vanliga digitala...
Så jag har suttit här en bra stund!
Men nu ska jag äta middag :)

Hejhej(då)!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0