Skolan



Hellu!
Idag har jag haft:

Mentorstid
Syslöjd
So
Lunch
Idrott
engelska
matte

På slöjden sydde jag en vääldigt misslyckad fisk xd

På So:n redovisade jag, Aicila och mikki våran power piont redovisning...

Idrotten var ju lite kulig idag, det var någon som hade spridit ett rykte om att vi inte hade nån idrott idag, men jag, vliburg, Jenny E, Ida-glos, Aicila och  Mikki  gick till idrottslärarna och frågade, och det visade sig att det var en helt vanlig idrottslektion...
Så det var typ asmånga som missade idrotten idag

Engelskan var tråkig, fast inte lika tråkig som den brukar... För vi fick jobba med vad vi ville i "wokbooken" och sen såg vi på en film typ...

Matten var lite jobbig, för vi hade prov och det gick inte jättebra tror jag...

Jag cyklade hem vid 3-tiden tror jag, för jag blev klar med provet innan vi slutade så jag fick gå tidigare :)

Kommentarer
Postat av: Malin<3

JAG VAR ÄN AV DEM SOM MISSA, haha fick skolk -.-

2011-06-09 @ 22:23:09
URL: http://mysigakrokodilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0