Snart sommarlov

Hej!
Jag kommer förmodligen inte blogga mer ikväll, så jag säger godnatt nu istället x)
Men jag har inte gjort nåt mer speciellt ikväll, pappa håller på att såga ner två döda rönnar, eller han kanske är klar nu.. Hehe, Jag längtar till imorn! Ska bli asskönt med sommarlov :P

Gerbilerna verkar väldigt trötta, men jag tog ut dem en stund.. Dem fick sitta på mitt skrivbord medans jag kollade lite på bloggar :)

Jag tog ju lite bilder på gredolfsarna eftersom kameran var i närheten ;)
Jag hade fel inställning på kameran (jag glömde ändra när jag tog bilden på Ljuset i ett annat inlägg från idag)

Hehe, det var alla x)

Hejdå och godnatt! :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0