Sorry!

Hejhej!
Jag är ledsen för att jag inte har bloggat på lääänge, men jag har varit väldigt upptagen ;/
Igår var jag ju med Jucien till kl. 18 efter att ha tältat hos henne ...
Och imorse väckte Malin mig genom att ringa, hon hon undrade om jag vill bada med henne i Skrubba och det ville jag såklart :D

Efter jag hade matat gerbilerna och plockat alla sakerna som jag behövde cyklade jag hem till Malin :D
Vi åkte till badet nästan direkt när jag kom fram, men vi åkte till kumlabadet istället.

När vi kom fram konstaterade vi att vi nästan var helt ensamma x)
Och det var ju lite roligt att det inte var helt fullpackat som det brukar.

Men när vi gick ut på bryggan och kände på vattnet blev vi lite fundersamma, för vattnet måste ha varit kanske 15 grader eller nåt xD
Men det hindrade oss inte, vi simmade knappt men vi hoppade i mellan 5 och 8 gånger var iallafall :D

När vi gick tillbaks till handdukarna igen och började sola blev Malin rädd, för när hon tittade upp stod det en and och stirrade på henne! xD VI gissar att den ville ha mat...

Men jag matade den med en bit av en bulle som Malin hade tagit med.

Sen badade vi lite mer... Sen blev vi hämtade igen.

Hemma hos Malin tog vi suddiga hoppbilder på Stjärna (som kommer nån gång) och sen gick vi ner till skolan och körde pingis med John...

Och efter det cyklade vi hem och åt mat från McDonald´s ;)

Sen skulle vi till stallet. Ridningen gick bra, och det var ju roligt :D

Och efter stallet åkte vi hem till mig för att hämta saker som jag skulle ha under natten, för Malin och jag ville sova över :D

Och nu sitter jag här och måste gå och göra mig klar för natta, god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0