STÄDDAG :(

Hej!
Idag har jag, pappa och blerurk haft städdag :/
Jag har städat hos gerbilerna, och jag har rensat gerbilskåpen, och sen har jag rensat dammen lite.
Btw, dammen verkar inte vara så giftig längre, för nu har det kommit väldigt många mygglarver.. Fast dem är mycket mindre än vad normala mygglarver brukar vara. Jag undrar om det är för att lite gift är kvar i vattnet, och att det har hindrat dem från att utvecklas lika fort.
Jaja, vattnet har blivit röd-oranget konstigt nog. Men jag vet inte varför, hehe x)
Och eftersom det har regnat så mycket rinner vattnet nästan över xD

Men under den tiden som jag inte har haft nåt att göra, har jag gjort tre st filmer:
Svarten är lite rolig ibland xD♥

Här är en av dem. Dem två andra är på Malins hund Stjärna, Och den sista är på när Malin rider Fighter.. Så jag vet inte om jag får visa dem här.

Sriver mer ikväll :P hejdå!♥

Kommentarer
Postat av: m'

Nämen gud så söt!

2011-06-25 @ 19:13:24
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: m'

sv;

okej ska titta nu!

men du, du använder mitt namn i komentars fälten...

2011-06-25 @ 19:30:26
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0