TIIbaks från Fest!

Hej!
Nu är jag tillbaks från Aicilas fest.
Festen var jättekulig :D

Festen hölls på Alicias landställe :)
På första dagen badade vi och då tog jag bilder, och dem kommer senare idag eftersom jag inte har laddat upp dem än...
Sen åt vi middag och såg på film, vi såg först på "Barnhemmet", sen på "drag me to hell" och sen "Miss Secret Agent".
När filmerna var slut skulle vi sova, men det var nästan ingen som var trött
Men jag och Malin var uppe längst, vi somnade runt 5-tiden...

Och vi vaknade vid 6-tiden igen för att det var morgon
Då gav jag Alicia två presenter till eftersom det var hennes "riktiga" födelsadag då :)

När alla hade vaknat och vi ahde ätit frukost gick vi och badade igen :)
Fast det var mycket kallare i vattnet då eftersom det var ganska tidigt ... Så vi badade inte så länge då.

När vi kom hem igen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, förutom att jag ringde och frågade pappa om jag fick stanna en natt till ;)
Och det fick jag, Malin, Mikki, och Juicen göra :D

Sen gick vi och badade igen, fast denna gång tog vi med en gummibåt ;)
Fast vi badade inte så mycket då heller, vi solade mest på ett asskönt berg :)

Men Sen åt vi middag och Aicila fick presnter av sina föräldar...

Efter det gick vi och fiskade :D
Mikki fick en fisk, men de var det enda :)

Sen gick vi hem och såg på "Trassel" fast jag somnade efter halva filmen.

Och sen gick vi och la oss, och jag somnade direkt...

Vi vaknade av att Alicas mamma väckte oss. Vi gjorde iordning oss och åt frukost, sen fick vi skjuts hem ;)

Bilder kommer som sagt snart. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0