bilder på bowlingen

Alltid Maliin, fina steg asså x)
Jag, hihi
Malin ♥
Jag x)
Jag igen ..Juicen ♥Jag ännu än gång..Juicen :)
MOLON x)♥
Alla bilderna såg nästan likadana ut, men nu har jag lagt ut några iallafall, som jag lovade, fast det blev lite senare än vad jag hade väntat mig.. Jag har nämligen varit lite upptagen idag :)

Jag har städat ganska mycket idag, t.ex. mitt rum och gerbilernas burar.. Och sen lite smått i bl.a. vardagsrummet x)

Jag har också lärt mig "He´s a pirate" på piano (den riktiga vertionen)
Och snacka om att den är svår! Eller nu är den ju gansak lätt eftersom jag har lärt mig den, men den var svår att lära sig... :o









Kommentarer
Postat av: m'

Schnygga bilder! :D

sv;

hihih aaw taack :D Men det ör enkelt, såklart jag kan visa ;)

Fast jag tycker om din header :)<33

2011-03-21 @ 19:27:07
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0