Bilder på ett rådjur x)

HAYSAN!
Jag skrev ju att jag hade sett ett rådjur påvägen hem från skolan, och jag brukar ju alltid gå och kolla ut genom fönstrena i vardagsrummet och se om det är nåt roligt djur där xD
Men idag gjorde jag inte det!
Och för en stund sen tänkte jag att jag borde gå o göra det, och då låg det ett rådjur där! :D
Och jag älskar djur, och jag älskar att ta bilder, och jag älskar att ta bilder på djur xD
Så jag gick ut och tog lite bilder på det :)
Det var jätteluddigt! ♥

*kli kli, tugga tugga* xD
















när jag tar bilder med min kamera hörs det som ett "klickljud" och rådjuret blev typ jätte intresserad av det ljudet, så den ställde sig upp och började gå mot mig xD Men sen tror jag att den blev lite orolig så den backade igen..


Det var all bilderna på rådjuret, jag har en film som jag ska lägga ut senare :)
Hejhej! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0