BOWLING! :)

hejhej! :)

IGÅR:

Igår bowlade jag, Maliin och Juicen :)
Jag tog massor med bilder, men jag har inte överfört dem än, men jag lovar att dem kommer senare (Ikväll/Imorn).

Jag förlorade, fast jag lät inte det förstöra kvällen eftersom det viktiga är att ha kul, och det hade vi :D Fast jag blev liite besviken för att det gick så dåligt i slutet, eftersom jag fick en strike på första slaget *nöjjjd*
Maliin vann och Juicen kom 2:a :)♥

Efter bowlingen åt vi hamburgare som vanligt, fast konsigt nog orkade JAG all mat och det ser man inte varje dag! x) HIHIHI

Men vi blev klara mycket tidigare än vad jag/vi hade trott så jag ringde mamma och frågade om hon kunde hämta tidigare och det kunde hon.

En kvart senare kom mamma och hon skjutsade först hem Maliin, sen Juicen, och den skjutsade hon hem mig till pappa :)
Det blev en ASKUL kväll och jag längtar till nästa gång ♥

IDAG:

Idag vaknade jag kl.02.43 i soffan, jag var väldigt trött så jag orkade inte gå till mitt rum och sova där, så jag låg kvar och såg på nån svensk skräckfilm som gick på TV:n xD

Sen hörde jag att Blerurk kom ner från sitt rum (Hans kompis Carl sov över, eller jag vet inte ens om dem sov nåt, men ni fattar vad jag menar xD) Och då gav han gerbilerna vatten...
Jag låg kvar i soffan tills klockan var 03.05, och då gick jag till mitt rum coh försökte sova, men jag frös så in i H*VETET för att jag inte hade elementet på så det tog ett tag innan jag somnade...

När jag vaknade för andra gången var det ljust ute och klockan var runt tio tror jag...

då var alla gerbilerna ute, och jag har gjort två stycken nya "lyxvillor" åt dem av kartonger som dem skulle få "vara" i, så jag tog upp alla gerbilerna och la dem i hagen tillsammans med villorna och dem tycker alltid att det är kul att få vara i hagen ett så dem sprang runt där ett tag, men sen kollar jag på nedervåningen i en av villorna, och då har Honey börjat blöda IGEN! :(
Så jag la Honey i buren igen..

Men hans sår hade bara gått upp lite denna gång, så det var säkert inget farligt (hoppas jag iaf)

Efter en stund var Bluebee coh Schwarzwald (Lillen och Svarten) uttråkade och ville till buren dem med.
Och då hade inte jag nåt att göra så jag såg på nåt preogram om bagare som gjorde tårtor xD

Sen kom Schwarzwald ut och då tog jag upp honom och gosade med honom ;)
Han var jätteluddig!
Fast det är han alltid ♥

Han fick gå runt på mitt skrivbord ett tag och sen la jag honom i buren igen....

Och nu sitter jag här och bloggar.. Det blev ett längre inlägg än vad jag trodde HIHIHI xd

Hejhej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0