efter skolan

hej igen! :)
Jag skrev ju ett "i plugget" inlägg, men nu ska jag skriva om imorse och vad jag håller på med just nu.

Imorse, när jag kollade ut genom fönstret i köket kollade musen upp igen :)
Den såg ut att ha blivit större, och jag undrar om det är samma mus eller om det är en annan, för den har inga fläckar (längre).
Men den är alltid megaluddig

gammal bild på musen :)

Men just nu ser jag på Scrubs och har precis druckit en mugg med O´boy.

Jag ska lägga in en ny "Finn fem fel" för ingen har svarat rätt på den förra än, men säg till om ni vill att jag ska säga svaren.

Men ni har hittat alla lätta fel, de två sista är små och ganska svåra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0