fiskhöna! ;D

HEJHEJ
Jag kände för att göra en inklippt bild, eller omgjord eller vad man nu kallar det xd

Jag blev riktigt nöjd, vad tycker ni?

btw, idag har jag varit med Aicila och Mikki, vi var hemma hos Aicila, men hon hade glömt hemnyckeln och eftersom vi slutade halv tolv så var ingen hemma hos henne...
så vi gick först till hennes gudmor som har en extranyckel, men hon var inte hemma, så vi gick till hennes granne som också har en extranyckel.. Men vi visste inte vilken det var xD
Så vi tog bara nån och provade.. men den passade inte, så Aicila ringde sin mamma och skulle fråga vilken nyckel det var, men hon svarade inte xD
Men sen ringde hon tillbaka och vi tog den rätta nyckeln och kom äntligen in ;D

Där inne åt vi lunch och pluggade, men sen orkade vi inte plugga mer så vi spelade brädspel och gjorde pärldjur.

 (bilden är tagen från google, detta pärldjur har inte jag gjort)

När pappa hämtade mig (vid 6) stanande vi på Lidl och handlade bl.a. mjölk.

När vi kom hem åt vi stuvade makaroner och falukorv.

Sen skypade jag och Aicilatills hon skulle äta.
H E H E
Vi förhörde varandra på engelskaglosorna xD
Och så övade vi på Afrikas länder (på seterra) OCh nu kan jag alla! :D
Både engelskan och So:n är till imorn.

Men nu måste jag göra mig klar.
Tiden går fort när man har kul! :D♥

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0