FRÖÖÖ );

Kan fortfarande inte lägga in bilder..
Eller jag kan ju kopiera från Google, men jag kan ju inte använda någon egen bild.
 
Vad bäääigt..

Jaja, nu har jag ätit upp all min Ben och Jerry´s glass,
Cookie Dough! ;)♥
Och varit inne lite på datorn..

Trååkigt..
Men jag är bara sugen på att tråka idag, eller åka och shoppa... men det ska jag göra på torsdag :D

jaja, kommer inte komma några fler bilder tror jag, om inte blogg.se skärper sig! x) för jag tror inte att det beror på min dator om jag ska vara ärlig, för det är ju så att min minidator har nästan samma fel.. :S
Eller, asså det kommer ju komma fler bilder, men bara om det funkar hemma hos mamma xD

hejdå! xD♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, ben&Jerrys <333

2011-03-01 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0