GOD NATT :@

HejHejHej!
Eller skoobah...

För en stund sen bakade jag en kladdkaka som jag skulle ta med till skolan för att vi ska fika :)
Men det räcker inte att bara baka en kladdkaka, så jag var tvungen att baka minst två stycken.
Så jag tänkte att jag gör den nya smeten medans den andra kakan stod i ugnen, men när jag tog ut kakan ur ugnen så kom jag på att jag inte visste vad jag skulle lägga den i :S (smart x))
Så jag försökte lägga den i en sån där glassburk, men det visade sig bara att kakan ramlade sönder och blev som en deg.. :s
Och då hade jag ju redan gjort den andra smeten! :@ *SUR*

Och nu är jag så trött och irriterad så jag tänker bara mata gerrisarna och gå och SOVA...

Föresten hade jag Snowberry på ridningen och det gick inte så bra som jag hade hoppats att det skulle gå, men det gick bättre än förra gången som tur var.
Och på teorin efteråt pratade vi om skänkelvikning, vi skulle tydligen ha det nästa vecka.

JAJA, HEJDÅ! ♥ xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0