Hejhej! Efter en dag med Malin och chokladpudding xD

Hejsan, idag var jag med Maliin.
Hon och hennes mamma Caritchi hämtade mig direkt efter skolan, för vi skulle till stallet då :)
Påvägen till stallet åt jag och och Maloon macka, och när vi kom fram drack vi Bravo tropisk juice.. mmhm :) Min favorit juice! hehe ..

Efter lite borstning  skrittade Maliin ut med Fighter  och jag gick bredvid :)
Först blev det lite irriterad stämning för att Fighter skulle gå efter mig hela tiden, och sådär.. men sen blev det lite bättre tror jag.

Efter en liten stund med skritt kom en "raksträcka" som Maliin vill trava på, så jag fick springa efter, men OMG VILKEN FART HAN FICK! han typ flög iväg! det såg lite kuligt ut bakifrån xD hehe
Men när Malin gjort halt igen och jag han komma ikapp undrade hon om hon fick galoppera lite för att Fighter verkade så pigg, och direkt från halt (såg det ut som iallafall) spurtade han iväg i galopp, och jag hörde Maliin skrika:
-HJÄLP! JENNY! HJÄLP!
Och då började jag springa allt vad jag hade, men sen fick jahg håll så jag var tvungen att sakta ner..
Men sen kom jag fram till Malin och Fighter, och det var inget mer med det faktiskt.

Efter det travade Maliin bara lite , och sen en kort sträcka med galopp, sen var det skritt igen.

När vi var framme i stallet igenvar detg inte så mycket att göra, Maliin och jag var mest bara i Fighter´s box och höll honom sällskap medans han åt x)

Innan vi åkte hem ringde jag mamm aoch frågade om jag fick äta hos Maliin, och det fick jag såklart :)
Det blev tunnbrörulle ;p

Efter maten blev Maliin och jag flummiga xD
Vi kunde typ inte sluta skratta (iallafall inte jag).
Men sen fick vi reda på att Maliin´s brorsa hade gjort chokladpudding, så vi tog varsin skål. Chokladpudding♥

Efter att JAG hade ätit upp spelade vi "Pyromaster".
Men sen kom mamma och jag var tvungen att åka hem, så nu är jag här, sitter vid datorn och har precis druckigt ett glas med juice..

Fast jag måsta nog avluta nu. Hejdå!♥

Kommentarer
Postat av: m'

As kul :D ♥

2011-03-08 @ 07:12:11
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0