hejhejhejhej!

HIHIIHI!
Jag vet inte varför, men jag blev helt plötsligt jättesugen på att blogga
Men den tråkiga nyheten är att jag inte har nåt att blogga om...

men jag skulle vakna tidigt idag för att jag ville se på musen, men nu är musen såklart inte framme ):
Och när jag har vaknat kan jag inte somna om xD

Men idag ska jag sova hos Juicen, men jag vet inte hur jag ska komma dit, för mamma ska ut ikväll, så jag och Blerurk skulle bli ensamma, och då tänkte jag att jag kunde sova hos Juicen.
Men det blir nog så att pappa skjutsar mig dit när vi/han har handlat.

Men jag kan ju lägga upp bilderna på skatorna  som jag tog för en stund sen :)


detta blev min favoritbild :)
de flesta blev suddiga eftersom jag inte tog med blixt, för det blir dem skrämda av...






Det var 6stycken skator tillsammans, men alla virrade runt överallt
så det var svårt att få med alla på bara en bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0