HIHI, Lite fler bilder :D

Gissa vad jag har bilder på! :D

MER RÅDJUR SÅKLART!!
hehe, jag får aldrig nog av att ta bilder på dem!
Och denna gång blev bilderna MYCKET bra enligt mig :D


BILDER TAGNA FRÅN VARDAGSRUMSFÖNSTRET:









BILDER TAGNA UTOMHUS:
Nu har den lagt sig ner ;)
den påminner lite om en känguru eller hur?


*nyfiken*
Jag älskar denna bilden!


Nu är det slut på bilder x) (änsålänge)

Men vet ni... Efter rådjuret hade gått så gick jag ner en stund, och när jag kom upp igen var det an KATT som åt havregrynen som jag hade lagt ut till rådjuren! :o UDDA ELLERHUR!?

Kommentarer
Postat av: m'

snygga bilder!

Okeej ;)<3

2011-03-26 @ 13:23:11
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0