Honey ! ;S

Halludiens..
Idag skulle jag vara med Juicen, men ingen orkade gå till någon, så det blev inte av..
Men imorn ska jag handla med mamma, och Juicen kanske skulle följa med, men jag får fråga om hon får eller om det blir krångligt eftersom jag har ridning och allt...
Jaja, för en stund sen hade jag Honey och Svarten i hagen med två stycken "låtsasskogar" gjorda av kartong och papper, och en sten och två träbitar. xd
Det såg jättekul ut när Honey typ "kliade" sig på stenen och träbitarna, han typ kröp över dem för att klia sig på magen eftersom han har ett sår där..
Men när jag skulle ta upp gerbilerna och låtsasskogarna märkte jag att stenen var rödfläckig, sen märkte jag att träbitarna också var det!
Och då märkte jag att hela "marken" var full med blod..! ;o :S
Honey har antingen kliat upp såret själv, eller så har det gått upp (fråga mig inte hur).
Hoppas det läker igen, för förra veckan hade det nästan läkt...

Bilder visar jag inte nu, jag ahr inte överfört dem än..

Hejdå!! ♥<3 ☻☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0