hos veterinären

haysan! :)

jag glömde berätta om hur det blev med Honey när han åkte till veterinären..
Så jag tänkte berätta det nu.

Vi tog med alla gerbilerna dit eftersom ingen gillar att vara ensam,
När vi kom dit satte vi oss i väntrummet och sen efter två min var det vår tur att gå in.
Där inne var det någon "sjuksköterska" som kollade lite på honom, men efter en stund kom den riktiga veterinären, och när hon kollade på honom visade det sig att han hade en infekterad magkörtel. (gerbilerna har en körtel på magen för att markera sitt revir´, eller nåt)

Och då fick han antibiotika som han ska få varje morgon och kväll.
Och om det inte fungerade skulle dem operera bort körteln, men han kanske inte klarar sövningen ;(

Men nu har jag bestämt mig för att antibiotikan ska fungera!


//jenbeeen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0