Inget har hänt idag...

Som sagt, inget (roligt) har hänt idag, så jag ahr inget att blogga om, men det jag ka säga är att jag har spelat Css, och så har jag spelat lite på min Ipod, och så håller jag på att se på 2 and a half men :)

Ikväll ska jag äta middag med farmor och farfar (och några fler, fast jag vet inte exakt vilka som kommer)
Och efter middagen ska jag till Malin :D♥ Hon fyller ju år imorn, och då ska jag vara med henne ;) så jag sover över där

(Jag vet att det är en julklapp på bilden, det skulle vara en födelsedagspresent, men det fanns ingen med det, så ni får nöja er med en julklapp :P)

HEJDÅ!♥
//Jennbenn


Kommentarer
Postat av: m'

:D♥

2011-03-26 @ 10:41:25
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0