Innan middagen :)

HEJSAN!
Idag har jag varit med Mikaela :)
Vi var hemma hos henne, och vi gjorde typ ingenting xd
Först tog mikkis ut Totte (hennes dvärghamster) och vi gosade lite med den.
Sen letade vi efter Smulan (hennes katt) som har blivit lite skadad... Det var nåt djur som hade tuggat på hennes svans :o men det var ett tag sen nu och svansen har nästan läkt.
Vi hittade henne under Mikkis föräldrars säng, och hon ville inte gå ut där ifrån så vi lockade fram henne xd

Efter det åt vi mellis, och då var klockan tio i fem!
Jag förstår inte hur tiden kunde gå så fort! xD

JAJA, sen blev jag hemskjutsad och nu sitter jag här.
BTW, påvägen hem i bilen såg jag två rådjur x) Fast, det är väl bara jag som tycker sånt är intressant.. x)

Det var allt för tillfället.
HEJDÅ!♥

Kommentarer
Postat av: m'

sv;

viisst, vill du va med på "kalaset" ? :)<3

2011-03-23 @ 21:54:03
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0