Mer rådjur :)

HEJHEJ!
När jag kom hem idag efter skolan, gick jag direkt till vardagsrumsfönstret, som vanligt x)
HIHI
Och då blev jag lite förvånad faktiskt...
Det låg ett rådjur där som jag aldrig har sett förut xD
Det var en hanne, med tjocka horn xd
Och sen märkte jag att det rådjuret som jag sett tidigare i veckan var bakom han-rådjuret xd
Så jag gick ut för att fota, och då märkte jag att det var ännu ett rådjur, fast uppe på ett berg hehehe...

Men denna gången fick jag inge bra bilder.. tror jag. ( jag har inte kollat igenom dem än ) -.-

Bilderna kommer nån gång under veckan, eller ikväll.

Det var allt!
//JeNnBeNn :)♥

Kommentarer
Postat av: m'

sv;

okeej ;)<3

2011-03-24 @ 20:55:21
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0