MIN DAG! x)

hejsan, idag har jag bara gått direkt hem..
Först innan stigen hem, gick jag bredvid en buske, och plötsligt prassalr det jättemycket därifr¨ån, så jag kollar dit. Och där sitter två skator x) precis bredvid mig.. hehe (intressant.. nope) Men sen när jag gått upp för stigen ser jag att något "skuttar" framför mig, och det visade sig vara ett ganska stort rådjur.
Jag skulle vilja ta en bild på den, men jag glömde min mobil hemma ;(
Och sen var det bara en vanlig dagfjäril kvar xP

När jag kom hem matade jag Luddan med sin specialmat och hon åt nästan upp allt! (BRA LUDDAN!) 
Och hon drack upp allt vatten också! :D

Fast det kan ha och göra med att det har varit så varmt och soligt idag, så hon kanske har blivit lite för varm..
Men när hon inte ville ha mer la jag ner henne i buren igen.

Sen åt jag en toast medan jag spelade css =)

Så har min dag varit än så länge :)

HEJDÅ!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0