Min dag ;)

HEJSAN! :D
Idag är det måndag och jag har varit med Juicen, men nu ska jag berätta om min dag ändå från imorse :D

Imorse kom jag till skolan vid kvart i åtta.
Då väntade jag på att mina kompisar skulle komma :)
Aicila, Mikki och Iglos kom några minuter senare än mig..
Sen kom Wilbur och Jenny.
Sen blev det mentorstid som vanligt, och då läser vi ju :)

Sen hade vi svenska, idrott, LUNCH, No, Bild och engelska.
Sen slutade vi.

Och som sagt var jag med Juicen, vi var hemma hos mig (hos mamma)
Vi gjorde armband som inte hann bli klara.

Men vid femtiden skjutsade vi hem Jucien och åkte till pappa eftersom det är hans vecka.
Plus att Honeys sår som han har på magen har blivit jättesort! :o
Så vi skulle bara se om han behövde åka till veterinären, och det blir nog så...
Hoppas han blir bättre ;)

När pappa kom hem åkte vi till Vegabaren och åt middag.
Sen åkte vi till "Port 73" för att blerurk skulle kolla på nåt.

Och nu sitter jag hemma och har precis städat hos gerbilerna.
Det var lika smutsigt som vanligt xD Även fast jag skulle ha städat igår.

Nu ska jag göra mig iordning för natta,

Godnatt! ♥ //Jennbenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0