Min nya bok! :D

Hejsan, igår när jag skulle sova lyfte jag ju på täcket och där under låg ett paket! :D
Jag blev väääldigt förvånad! Jag älskar överraskningar! :) Iallafall när dem är bra..
HIHI :) Det var en hästbok :)
 Denna bok var det :P

'glaad'


Men nu om idag:
Idag är det ju tisdag så jag slutade 13.20, Då bestämde jag och mikki att vi skulle vara.
Och jag råkade ha med min kamera till skolan, så jag tog lite bilder medans jag och kompisarna väntade vid busshållplatsen.
Dem kommer senare.
Men hemma hos mikaela gjorde vi milkshake, och sen spelade vi Mariokart :)
Jag gillar Mariokart
Men nu tjatar mamma på att jag ska göra mina läxor -.-
Hej, skriver mer sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0