NU kan jag blogga :)

HEJSAN!
Idag är det Maliins födelsedag! (Länk till hennes blogg: http://tsmklararviallt.blogg.se)
HIHI, Idag har Mólon och jag haft GRYMT KUL, ochd et hade vi igår också :D

Igår:
Igår blev jag hämtad av Malin efter att hon hade varit i stallet, då åkte vi hem till henne.
När vi kom dit tog det väl tjugo minuter innan vi åt middag.
Efter middagen gjorde vi rosetter till hundhoppningstävlingen som vi hade idag och en läskig clownmask ;D
Fast efter det gick vi ut med Stjärna och kastade boll :)
Jag som läskig clown x)
Stjärna igårkväll
Jag tog bara dem bilderna som inte var suddiga, så vissa kanske är lite udda.. x)  H E H E
stjärna ska upp på bordet :)
Stjärna ska ner från bordet :)
*flyyyg!*



nu räcker det med bilder för tillfället.

Idag:
Idag har Malin och jag hopptävlat med Stjärna på skolgården :D
Filmer på vem som vann kommer i nästa inlägg.

Men klockan halv ett kom det en MASSA gäster/släktingar och där satt vi en stund och fikade innan vi gick ut med Staffalina (Stjärna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0