PIGG! :))

Hejsan, just nu är jag lite hyperaktiv, så jag kan inte vara stilla xd
Fast, snart kommer jag bli jättetrött... HIHIHIHIHIHIHI
Men, jag brukar gå upp halv sju ungefär, för jag har ett alarm på min mobil, men idag vaknade jag klockan 6, av att en teckning som jag har satt upp på mitt rum ramlade ner rakt på mig (mina bilder/teckningar sitter precis ovanför min säng)! xD
Och då orkade jag nästan inte bry mig...
Men sen satte jag upp den igen, och då ramlade en annan ner.. och sen när jag satte upp den andra igen så ramlar en tredje ner (fast bara halva ramlade x)) Och då satte jag ju upp dem igen, och då ramlade den första ner igen xD Fast nu sitter dem nog fast :)

IKVÄLL är det RIDNING! :D
Jag gillar att rida, och jag gillar stallet ;)

Men nu sa jag göra mig klar innan skolan, HEJDÅ!

//Jennbenn! ♥

Kommentarer
Postat av: m'

sv;

bara några släktingar xD<3

2011-03-24 @ 16:03:30
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0