Ridningen ;D

Nu ska jag berätta om ridningen :)

Jag hade Snowberry igen :)♥
Jag gillar henne, hihi..
Vi skulle rida barbacka denna gång också, men det var för blåsigt ute, så min ridlärare tyckte att det kunde vara lite för riskfyllt eftersom hästarna kan bli rädda...
Så vi gjorde skänkelvikningar hela lektionen.. *ont i benen*
Det gick tydligt väldigt bra enligt min ridlärare ;)
Fast ibland kan Snowberry bli lite stark, men hon är ändå min favorit häst! :) (och Fighter, men det vet ni redan x))

Vi hade ingen teori efter, så jag tog god tid på mig att pyssla om henne :) Hon verkar gilla när man gör det.
Och nu när jag har haft henne ett tag, så känner jag mig mycket tryggare i stallet :D
(Inte för att jag inte var det innan, men nu känner jag mig ännu tryggare)

ömm, det var inte så mycket mer.. Jag skulle träna på att röra på fingrarna och att hålla ner händerna lite mer..
Fast det är väl det jag brukar behöva träna på...

HEJDÅ!☺♥☻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0