snabbt inlägg...

hej, detta får bli ett kort inlägg för att jag vill hinna se lite på TV innan mamma tvingar mig att avsluta allt x)

På ridningen hade jag Snowberry (en av mina fovarit hästar)
Och det gick inte så bra, min ridlärare sa att jag förböjde henne, så nöjd blev jag inte.. men det är ändå kul att rida eftersom hon är så snäll :)
Och efteråt vill man verkligen göra allt för att hon är så gosig och bara tittar på en och ber om att lixom få bli ompysslad xD Det kanske låter underligt... haha

Det var fortfarande sits och inverkan denna gång, och vi hade ingen teori efteråt, så det tog inte jättelång tid innan jag var klar :)

Men nu måste jag pysa xD
HAHAHA

hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0