tråkar..

hejsan, nu sitter jag och tråkar...
ska snart till mamma, men jag är faktiskt inte sugen på att åka här ifrån.. :(
Men alla mina saker är hos mamma... och jag vill ju såklart träffa mamma.
Men, jag antar att jag åker dit iallafall, eller jag kanske kan hämta sakerna där :P
Vi får se vad som händer.
Jag är jättesugen på att köra Mariokart med pappa nu, men det är säkert inte han ):
Men man kan ju alltid fråga. :D
Har inget mer att säga förutom att det ända jag gjort idag är att ha kört Mariokart xD
haha..

Men jag skriver imorn, då har jag antagligen mer att skriva om.

hej! (då) ♥

Kommentarer
Postat av: m'

sv;

jjaa och jag blir så ledsen över att jag inte kan fixa det, kanske får skaffa en ny blogg :(<3

2011-03-06 @ 20:54:04
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0