tråkigt.. ):

Hej, jag vet att jag skulle skriva igår efter ridningen men jag och Juicen såg på film direkt efter.. så, jag orkade inte för efter filmen sov vi typ xd
Jaja.. strunt i det.. igår red jag på Picco och det gick ganska bra.. Vi hade sits och inverkan.

Efter ridningen hämtade vi Juicen och sen när vi kom hem duschade jag och bytte om, sen var det filmdags x)
Vi såg på Pirates of the caribbean 1, The curse of the black pearl hehe :)

Den är bra tycker jag...
Men efter vi hade sett på filmen spelade vi lite Mariokart.
Sen såg vi på Pirates of the caribbean 2, Dead man´s chest.

Den är inte såååå bra, men den är absolut inte dålig x)
Men vi orkade inte se klart på den.. eftersom vi var trötta, så vi bestämde oss för att gå och lägga oss. :)

Imorse var vi sugna på att se resten av filmen, så det gjorde vi, fast vi var lite ovaksamma över vad som hände xD

Och det mesta vi har gjort idag är att vara inne på datorn.
Inte så kul, men jag kom inte på nåt som jag ville göra idag.
Ömm, Juicen åkte hem vid 6-tiden tror jag.

Pappa kom vid halv 7-tiden, och nu är två av pappas kompisar här.
Och jag har fortfarande inget att göra -.-
Boooring! ;(

Jag kom EN sak till som Juicen och jag gjorde idag, och det var att baka kladdkaka såklart x) Min specialitet! (Eller nåt..)

Haha! Jag har inget mer att berätta, men om jag kommer på nåt extra så skriver jag ett nytt inlägg senare, men jag lovar inget! x)

Hejdå! :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0