Bakningen :D

HEJ!
Nu har mamma och jag bakat chocolate chip cookies :)

Vi tror att dem blev lyckade, men vi har inte smakat på dem än, för vi ska nämligen äta dem ikväll :P

Jaja, det tog väl en halvtimme eller nåt att baka och grädda dem.
Men nu är dem klara.

Jag tänker visa en före och efter-bild på en av kakorna.
ogräddad kaka -
gräddad kaka.

Jag tycker dem ser goda ut iallafall, jag hoppas att dem är goda också :)
Jag smakade på degen innan dem gräddades och den var jättemumsig, hihi.

Men i receptet stod det att det skulle räcka till ca 24 stycken kakor, men vi fick det bara till 12!
Fast sen visade det sig att dem blev ungefär dubbelt så stora i ugnen x)
Så vi fick ganska stora kakor, men jag gnäller inte xD

Det var allt! Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0