Dagen Med Mikkis

HEJHEJHEJ!
Idag har jag varit med mikki som sagt.
Precis när hon kom gick vi ner och pysslade lite med silkespapper :D
Sen skjutsade mamma oss till pappa för att hämta lite fiskegrejor, krokar bl.a.
Efter det åkte vi hem till mamma igen, och då åt vi lunch och sen gick vi till ån :P

Efter kanske tio minuter fick mikki napp:
1:a mörten

Och sen tog det kanske 20-30 minuter innan hon fick napp igen!
2: mörten

Och efter det åkte mitt flöte ner under ytan, och då ryckte jag till lite, men jag fick inte napp...
Och då tog jag upp spöt från vattnet för att sätta på ny mask, och då får mikki napp igen!!
Det hade typ inte ens gått två minuter!!!
3:dje mörten
Och efter det tog det kanske inte mer än 5 minuter för än hon fick napp igen!!!
Och jag hade fortfarade inte fått nåt xD

Och det dröjde inte länge till innan hon fick sin fjärde fisk... (jag har ingen bild på den eftersom våra fingrar blev kladdiga av fisk, och jag ville inte kladda ner kameran xD)

Och några minuter senare fick hon sin femte fisk....
Fast den lossnade från kroken, och så skuttade den ner i vattnet direkt xD

Efter det bytte vi plats, fast fiskarna gillade inte min mask eller nåt, så ingen nappade... typiskt mig xD
Och efter det fick vi ingen mer fisk, det blev alltså 5-0 till mikki xP

Och efter det gick vi hem igen :D

När vi kom hem fikade vi och så gick vi ner och ritade manga :P
Jag ritade en kanin som blev lite failad när jag hade färglagt den xd
Och mikki ritade ett hjärta ;)

Sen kom mikkis mamma och hon åkte hem... :/

Det var min dag med Mikaela :P

Hajdåå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0