Det var inget mirakel ;/

Hej...
Idag följde Mikki med mig hem till mig (till pappa) Och precis när vi hade kommit hem gick vi till dammen och kollade, för Mikki hade aldrig sett den när den blev klar, men sen undrade hon vilken gran skatungen satt i, så vi gick dit och jag visade, och så ser jag att den där ungen är där igen! Och kvällen innan såg jag ju att den inte var kvar i granen, så jag undrar vad som hände :o Har den ramlat ner igen? :O
Men denna gången satt den högre upp, så man blir ju lite fundersam... :/

Jaja, Mikki och jag gosade med gerilerna och pysslade, eller vi gjorde några roliga askar av nått "skummgummi-papper" Eller va man kallar det xd

Mikki skulle hem vid kvart över fem, så jag följde med henne tills Barnsjön slutade.
Och när vi sagt hejdå skulle jag cykla hem, men jag stannade och filmade grodynglena lite, dem har blivit jättestora där :)



Och eftersom jag filmade kanske ni har förstått att jag hade med min kamera.
Men jag såg också en vuxen vattensnok, men då hade jag inte min kamera uppe... Så jag hann inte ta en bild eller filma.

När jag kom hem kommer jag inte ihåg vad jag gjorde... Eller då spelade jag Css kurragömma med blerurk och hans kompisar, det var askul x)) Fast ´när pappa kom hem gjorde han mat och vi var tvugna att avsluta för att äta...  Men nu ska jag inte skriva mer x)

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0