DÖENDE!!! D;

Hejsan!
NU har jag sjukt ont för att jag har en lös tand som inte vill lossna, och den är så vass på undersidan så den ligger och skaver och skär upp köttet D:
Jag har prova med tråd, men jag vågar inte dra åt ordentligt :S
Btw, det är min sista lösa tand om nån undrar xd

Jag och mamma gick på en promenad förut, och då tog jag med min systemkamera för att ta lite bilder på bl.a blommor x)
Men jag orkade bara ta en bild på några pärlhyacinter xP
Men jag tog också en massa bilder på blommorna som vi har på tomten ;)
Och dem kommer upp på bloggen när jag känner för att lägga upp dem xD

Nu ska jag försöka borsta tänderna så gott det går, och sen ska jag gå och sova...

God natt, hoppas ingen av er har lika ont som jag just nu!
Det känns som om jag är påväg att dö eller nåt D:

Kommentarer
Postat av: m'

ååh, stackare :( har inte du tappat alla dina tänder?

sv;

taack :D♥

Kan nog inte denna vecka, men nästa helg? :) såklart jag vill :D♥

2011-05-11 @ 07:13:49
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0