Egen bana

Hej!
Nu har jag ätit middag, det blev korvsås x))
Nä, eller, det blev korvstroganoff xP

Jaja, jag har också gjort en egen bana på mitt jaktspel :P
Det tog sin tid att sätta ut alla djuren, och spåren, och "checkpointarna" xd

Men nu är det klart, och den blev inte jättedålig enligt mig, men jag blev väääldigt förvånad när jag spelade den, för att jag hade satt ut en "white tailed deer buck" (typ en rådjurshane) Och jag hade gjort satt den skulle vara väldigt aggresiv...
Så när jag spelade banan försökte den döda mig! FAIL! x)
Jag blev jätte förvånad, för jag har också satt ut en grizzlybjörn som jag ville skulle försöka döda mig, men istället blev den jätterädd  och sprang iväg xD Dubbel-Fail xD

Det var allt...
haydå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0