Ensam hemma, eller..?

Hejhej!
Nu är pappa och blerurk på biltema för att köpe in billig borrmaskin som vi kan ha att röra om cement med.
Och jag är ensam hemma, eller?
Pappaskompis Ronny är här, fast ute vid uppfarten, men jag vet inte vad jag ska göra...
Fast jag har ringt blerurk och han sa att dem var i kön och var snart påväg hem, så snart är det inte mitt problem xD

Vet ni?
Jag är asorolig för mina grodyngel, för att dem var ju jättemånga förut, och nu är det bara ett enda yngel som är vid ytan! Dem andra verkar typ bara ligga på botten... :o
Undra om dem lever, men det verkar ju lite konstigt att det bara sa "poff" och sen dog alla ...
Så jag hoppas bara att dem tycker det är lite för varmt vid ytan och att de håller sig på botten för att inte bli överhettade xd

Jag har precis städat åt gerbilerna, och dem blev ovanligt glada över det xD
Jag har också tagit med Svarten ut i solen, fast han blev så varm så jag tyckte synd om honom, så jag tog in honom igen x)

Vet ni vad jag vill ha? :D

En sån här:

Belgisk jätte säger jag bara, dem är ju ascoola, plus
att dem är mycket lugnare än vanliga kaniner, och tänk
dig att ha en sån som dundrar runt i huset ;)
ÅÅÅH, vad jag längtar tills vill köper en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0