Friday, friday, gotta get down on friday xD

Hatar den låten xd


Men det är iallafall fredag idag, och jag har haft tyskaprov...
Det gick inte så bra som jag hade hoppats på, men jag tror inte att det gick dåligt.

Jag cyklade till skolan idag, men jag kanske har sagt det xd
Och eftersom jag cyklade dit, måste jag ju cykla hem x)

Och nu är jag hemma.
Jag blev klar med provet innan vi skulle sluta, så jag fick gå hem lite tidigare eftersom det var den sista lektionen för dagen :)

När jag kom hem var inte berurk hemma, men en av hans kompisar var här xD
Blerurk var tydligen och hämtade nåt hos mamma eller vad det nu var x)
Och efter kanske tio min kom blerurk, och en till av hans kompisar skulle också komma.

Det var allt, jag har faktiskt inget mer att berätta...
Så jag visar en random bild istället xd

Lillen tvättar Svarten som blir värmd av Honey ;)♥

HAJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0