Gebilerna

Hej!
nu är jag hos pappa för att det är hans vecka nu, eller vad man ska säga xd
Och jag har städat åt gerbilerna som vanligt, men jag funderar på om jag ska göra det två gånger i veckan istället för en...
För dem stökar ner otroligt mycket på en vecka, plus att jag älskar när dem blir så glada över att dem får rent ;)

Jaja, när jag hade städat sandburen hängade/la jag ner sakerna som jag har sytt :D
Och gerbilerna älskar dem! :D *nöjd och glad*
Den var väl en timma eller nåt sen jag städade och dem har redan bitit sönder "gungan" xd
Men "fåtöljen" lever fortfarande ;)

Men gerbilerna verkar väldigt hängiga efter Honey...
Jag tror inte att dem fattade att Honey inte skulle komma tillbaks, men nu förstår dem nog vad som har hänt...
Och p.g.a det har dem blivit väldigt deppiga.. );

Men det verkar som om Svarten inte är lika bekymrad som Lillen, för Lillen verkar väldigt nere just nu

Men jag hoppas att dem kommer över det snart, för det är bra jobbigt att se dem så nere...


Det var allt, hejdå! :/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0