God natt!

Halludiens :D
Efter mitt förra inlägg började det regna, och efter regnet gick jag ut och tog bilder på blommor :P
Men jag har inte hunnit överföra dem än, så det får kanske bli imorgon, men man vet aldrig xP
Fast själv tycker jag inte att dem blev särkillt speciella...

När jag hade fotat klart gick jag in, för vi skulle snart äta.
Vi åt tacos till middag, det var länge sen :)

Efter middagen var klockan 19.15 ungefär, och Postkodmiljonären börjar 19.30, så vi fick inte vänta länge x)
Postkodmiljonären varar bara i en halvtimme...
Så vi såg på "Så ska det låta" tills det var slut, och det var kuligt x)
Jag gissade rätt på två av dem där "rebusarna"! Inte likt mig.
HIHI *nöjd*

Och efter Så ska det låta såg vi på Criminal Minds.
Och det var ganska bra faktiskt, vanligtvis brukar jag tröttna efter en stund, men nu stannade jag kvar xD

Ööh...
Och nu ska jag precis gå och sova

Godnatt allesammans! ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0