Halv fem...

skobi!
Idag slutade jag som sagt kl.13.00.
Och jag bestämde i sista sekund att jag skulle cykla till skolan.
Så efteråt cyklade jag direkt hem till pappa.
När jag kom hem var blerurk hemma, undrar varför han var hemma så tidigt :o

Jaja, först spelade jag keyboard, och sen blev jag akut jättetrött, så jag vilade under min säng samtidigt som jag såg/lyssnade på two and a half men.

Efter en stund vaknade jag och då spelade jag Css.
Jag spelade i kanske en halvtimme eller nåt :)

Och nu sitter jag här igen, jag ska nog gå ut och kolla på mina nya grodyngel ;)
Vet ni? Grodyngel gillar tydligen brödbitar x)
Fast man får ju inte ge mycket, bara en eller två små bitar :)
Men jag ger iallafall mina yngel "malmat" och det verkar dem gilla, eller jag tror det iallfall.
Det är ju inte så viktigt att ge dem mat om dem har kvar sin "äggelé" som dem kan ta näring ifrån.

Det var allt :D

Rolig fisk på ett zoo på Mallorca :) (gammal bild)

BYE!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0