HAY!

HEJHEJ!
Om ni undrar varför jag inte bloggade igår var det för att jag cyklade hem till Malin igår.
Och det var liite irriterande för precis när jag började cykla började det regna, och sem började det ösregna, och sen började det hagla, och sen regnade det igen...
Så när jag kom hem till Malin var mina byxor inte världens torraste xd Så Malin var snäll och lånade ut ett par till mig ;)

Hemma hos Malin tittade vi på TV och spelade Bubble trouble..
Och vid halv 5 eller nåt åkte vi till stallet.
Malin skulle rida ut, men det blev lite ändrat efter att det började ösregna igen fast denna gången åskade det också :S
Så Det skulle bli en "vilodag" för Fighter istället, för man vill ju inte riskera att han blir rädd ..
Men precis när vi hade plockat av allt från Fighter blev det strålande sol, så Malin bestämde att hon skulle rida ut iallafall xD
Och precis när vi hade satt på allt på Fighter för andra gången började det ösregna igen, fast nu var det ännu mera än första gången... :o
Men Malin hade bestämt sig för att rida nu, så vi väntade tills det blev klart igen och sen red hon iväg och jag promenerade bredvid :)

När vi kommit till ridskolan träffade jag några från min klass som rider på Vendelsö ridskola.
Efter att vi hade sagt hej gick vi vidare.

Denna ridtur tog vi en "okänd" ridväg.
Istället för att rida höger på en stig red Malin och Fighter rakt fram xd Och då såg vi ett litet rådjur som sprang över vägen 100 meter fram eller nåt xd

Den vägen gick bra att rida på tydligen :)

Jaja, när vi kom tillbaks till stallet fick jag ont i magen :(
Men det gick över efter en stund, och sen när vi kom hem till Malin igen åt vi pizza och sen fick jag ont i magen igen ;(
Fast denna gången gick det inte över :/
Malin och jag gick en sväng med Stjärna och jag hoppades på att det skulle gå över, men det gjorde det inte ;((
Men Stjärna fick labbefnatt så hon knockade huvet i Malins näsa, och det gjorde väldigt ont på Malin :o
Så jag ringde mamma och hon var snäll och kunde hämta mig med cykeln och allt.

Sååå, när jag kom hem gick jag bara och la mig.
Och jag vaknade inte förän nästa morgon.

Jag berättar om idag i ett annat inlägg. BYE!

Kommentarer
Postat av: m'

fett kul vi hade ♥

har det gått över i magen? ♥♥

2011-05-26 @ 17:01:28
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0